poniedziałek, 28 lutego 2011

Gorzkie początki...

Hej,

Założyłam tego bloga...bo miałam dziś taki sen. Może to niewystarczający powód,ale stwierdziłam,że skoro gotowanie to moja pasja, to fajnie się podzielić nią z innymi "pasjonatami".
To może na początek kilka słów o mnie..
Gotowanie to moja ucieczka od codziennej rzeczywistości..to posłodzenie życia kilkoma łyżeczkami cukru albo dodanie mu szczypty chilli lub soli.
Jednak ,żeby potem nie mieć zbyt wielu grzechów na sercu i żołądku(przede wszystkim) próbuje łączyć zdrowe i pyszne.
Uwielbiam odkrywać nowe smaki i podejmować kuchenne ryzyko. Nie ma bowiem większej satysfakcji ,niż patrzeć na miny gości i stwierdzić "to mi się udało" :)
Jeśli mam wolną chwilę... szukaj mnie w kuchni !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za dodane komentarze. Nie bójcie się zadawać pytań. W miarę możliwości odpowiem na wszystkie !

Zobacz inne przepisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...